Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Το όνειρο ενός μικρού σεφ


Για σας και πάλι! Χάθηκα για λίγο λόγω υποχρεώσεων και έλλειψης χρόνου (σχολείο, διαγωνίσματα, ξένες γλώσσες, κολυμβητήριο κλπ.). Αυτή η εβδομάδα μου αρέσει γιατί έχουμε αργίες και έτσι θα ξεκουραστώ λίγο. Μάλιστα την Πέμπτη είναι ευκαιρία να εξασκήσω ένα χόμπι που έχω αυτό είναι η μαγειρική. Στο μεσημεριανό τραπέζι που θα κάνουμε εκείνη τη μέρα θα υπάρχει ένα δικό μου "πιάτο". Σκέφτομαι να φτιάξω κανελόνια με σπανάκι και ανθότυρο. Για αυτό σήμερα το απόγευμα  πήγα με τη μαμά μου και ψώνισα ότι μου χρειάζεται. Μπορεί να σας κάνει εντύπωση πώς ένας μικρός σαν και μένα ασχολείται με την κουζίνα, αλλά σας πληροφορώ ότι στο παρελθόν έχω φτιάξει κι άλλες νοστιμιές. Βέβαια έχω σαν δασκάλα μου τη γιαγιά μου που έχει μεγάλη υπομονή με τα "πειράματα" μου. Άλλωστε  της έχω πει για το όνειρο μου να γίνω στο μέλλον ένας επιτυχημένος σεφ.

2 σχόλια:

  1. Mπράβο greenjohn και πολύ χαίρομαι που σου αρέσει να μαθαίνεις αλλά και να δημιουργείς στην κουζίνα.
    Αν δε βαρεθείς γράψε και τη συνταγή να τη δοκιμάσουμε και εμείς.
    Και τα δικά μου αγόρια ασχολούνταν στην ηλικία σου.
    Ο "μικρός" μου λοιπόν (25 ετών σήμερα... τόοοσο μικρός...) κάνει μια σως με τόνο πολύ πικάντικη και καυτερή για σπαγγέτι, που με τρελαίνει.

    Χρόνια Πολλά του μπαμπά σου,

    Την καλησπέρα μου στη μαμά και τη γιαγιά (τη συνταγήηηη...),
    :-)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ καλά κάνεις και ασχολείσαι!
    όσο πιο ανεξάρτητος είσαι στη ζωή σου (από όλες τις απόψεις) τόσο καλύτερα θα είναι για σένα αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή